مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-01سياسي

لزوم همراهی دستگاه ها برای توسعه زیرساخت های شهری ماژان


استاندار خراسان جنوبی بر همراهی و تعامل دستگاه های اجرایی برای توسعه زیرساخت های شهری در ماژان تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بر همراهی و تعامل دستگاه های اجرایی برای توسعه زیرساخت های شهری در ماژان تأکید کرد.

محمدصادق معتمدیان، جمعه 10 مرداد به منظور بازدید از وضعیت شهر تازه تأسیس ماژان به این منطقه رفته و در بدو ورود به بررسی میدانی شرایط و امکانات موجود پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، وی سپس در جلسه ای تخصصی با حضور فرماندار خوسف، بخشدار ماژان و جمعی از مدیران شهرستان، بر رفع کاستی ها و ارتقاء امکانات موجود تأکید کرد.

تکمیل روشنایی معابر سطح شهر ماژان و به ویژه آیلند ورودی شهر، از جمله مصوبات این جلسه بود که به شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شد.

احداث پارک برابر طرح هادی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیز توسعه فضای سبز شهری و تأکید بر کاشت گونه های گیاهی متنوع و متناسب با اقلیم منطقه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

تخصیص سهمیه ویژه از پروژه مسکن شهری نیز در ردیف مصوبات این جلسه بود که با قید دو شرط به تصویب رسید، لازم است در واگذاری واحدها به افراد متقاضی کارشناسی های لازم صورت گیرد تا این ظرفیت به مهاجرت از روستاها نینجامد و افرادی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی دستگاه ها برای توسعه زیرساخت های شهری ماژان

لزوم همراهی دستگاه ها برای توسعه زیرساخت های شهری ماژان