مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-01اجتماعي

این هفته هوای همدان کمی خنک می شود


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: در این هفته هوا نسبت به هفته قبل مقداری خنک تر می شود و سه شنبه و چهارشنبه ممکن است سرعت وزش باد افزایش یابد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: در این هفته هوا نسبت به هفته قبل مقداری خنک تر می شود و سه شنبه و چهارشنبه ممکن است سرعت وزش باد افزایش یابد.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: روز گذشته بادهای نسبتاً شدیدی را در منطقه قهاوند داشتیم که در آنجا به واسطه همین باد شدید بارش هایی به صورت رگباری نیز مشاهده شد.

وی ادامه داد: وزش بادهای معمولی نیز برای این هفته پیش بینی می شود که این بادها مشکل ساز نیستند و سرعت معمولی دارند و در ساعات بعدازظهر مشاهده می شوند اما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه می تواند سرعت وزش باد افزایش پیدا کند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با دمای هوا طی هفته جاری در استان توضیح داد: در این هفته هوا به ویژه در نواحی شمالی نسبت به هفته قبل مقداری خنک تر می شود.

وی با بیان اینکه تغییرات دمای همدان طی 24 ساعت گذشته از 14 تا 34 درجه سانتی گراد بوده است، خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته بهار و همدان با 14 درجه خنک ترین شهرستان های استان گزارش شده اند و اسدآباد با 37 درجه گرم ترین نقطه استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این هفته هوای همدان کمی خنک می شود

این هفته هوای همدان کمی خنک می شود