مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-01سياسي

500 دانشجوی پژوهش محور درخواست حذف ترم دادند/ موافقت با 90 درصد درخواست ها


معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: 500 دانشجوی پژوهش محور این دانشگاه در ترم گذشته درخواست حذف ترم دادند که با 90 درصد درخواست ها موافقت شد.

- سیاوش خرسندی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که چه تعداد از دانشجویان این دانشگاه در ترم گذشته درخواست حذف ترم دادند، اظهار کرد: به دلیل اینکه تعداد درخواست ها برای حذف ترم زیاد بود، آن ها را مورد به مورد بررسی نکردیم بلکه با تعریف یک چهارچوب خاص، آن ها را دسته بندی کردیم.

وی با اشاره به اینکه حذف ترم از طریق کمیسیون موارد خاص بررسی و تایید می شود، افزود: ما برای بخش تحصیلات تکمیلی و اداره آموزش دانشکده ها مجوزی صادر کردیم که درخواست های حذف ترم را که در چهارچوب تعریف شده می گنجند را بررسی کنند.

دبیر کمیسیون موارد خاص دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: عمده درخواست ها برای حذف ترم مربوط به دانشجویانی بوده که در دوره پژوهش قرار داشته اند نه آموزش.

خرسندی تعداد درخواست حذف ترم برای دانشجویان آموزش محور را حدود 30 تا 40 مورد عنوان کرد و گفت: این دانشجویان دلایل مختلفی را چون بیماری و یا عدم دسترسی به اینترنت را برای درخواست حذف ترم خود مطرح می کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام اینکه نزدیک به 500 دانشجوی پژوهش محور در ترم گذشته درخواست حذف ترم داده اند، تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 دانشجوی پژوهش محور درخواست حذف ترم دادند/ موافقت با 90 درصد درخواست ها

500 دانشجوی پژوهش محور درخواست حذف ترم دادند/ موافقت با 90 درصد درخواست ها