مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-01اقتصادي

آمادگی مراکز خرید برای تحویل محصول گندم تولیدی کشاورزان زنجانی


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: خرید گندم داخلی در سال جاری صرفا توسط مراکز خرید تحت نظر دولت دارای مجوز رسمی و معتبر از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان انجام خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: خرید گندم داخلی در سال جاری صرفا توسط مراکز خرید تحت نظر دولت دارای مجوز رسمی و معتبر از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان انجام خواهد شد.

عبدالله جعفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با خرید گندم در استان زنجان، اظهار کرد: مراکز خرید تحت نظارت دولت در همه نقاط این استان آماده تحویل گندم تولیدی کشاورزان زنجانی است که در صورت وجود هرگونه شکایت و مشکل می توانند مراتب را به نماینده سازمان جهادکشاورزی و نماینده اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مستقر در مراکز خرید و یا به مراکز جهادکشاورزی و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان محل تولید خود اعلام کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

وی افزود: از کشاورزان زنجانی درخواست می کنیم گندم تولیدی خود را صرفاً به مراکزی که تحت نظارت دولت هستند، تحویل داده و حضور و فعالیت واسطه ها، دلالان و مراکز خرید و فروش گندم فاقد مجوز از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان را به دستگاه انتظامی و بازرسی و جهادکشاورزی شهرستان ها اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مراکز خرید برای تحویل محصول گندم تولیدی کشاورزان زنجانی

آمادگی مراکز خرید برای تحویل محصول گندم تولیدی کشاورزان زنجانی