مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 02:452020-07-31پزشكي

محققان: احتمال انتقال کرونا توسط کودکان زیر 5 سال بیشتر است


نتایج تازه‌ترین تحقیقات نشان‌ می‌دهد که بینی کودکان زیر پنج سال حاوی مواد ژنتیکی ویروس کرونا است که 10 تا 100 برابر بیش از موادی است که در کودکان بالای این سن و بزرگسالان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از شبکه خبری فرانس 24 ، نتایج تحقیقی که روز جمعه در نشریه گاما پیدیاتریکس منتشر شده نشان می‌دهد، کودکان این گروه سنی ممکن است ناقلان بیشتری برای ویروس کرونا در جامعه باشند و این موضوع با ادبیات غالب امروز پزشکی مغایر است.

نتایج این تحقیق که توسط تیمی به سرپرستی دکتر تیلور هیلد سارجنت از بیمارستان کودکان آنه و رابرت لوری انجام شده در حالی منتشر می‌شود که دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برای تحرک مجدد اقتصادی، به دنبال بازگشایی مدارس و مهدکودک‌ها است.

محققان از 23 مارس تا 27 آوریل (4 فروردین تا 8 اردیبهشت) اقدام به انجام تست از سواب بینی 145 مریض اهل شیکاگو کردند که علایم متوسط کرونا در هفته اول ابتلا به این بیماری را داشتند.

براساس این تحقیق، بیماران به سه گروه شامل 46 کودک زیر پنج سال، 51 کودک پنج تا هفت ساله و 48 بیمار 18 تا 60 ساله تقسیم شدند.

پس از این آزمایش، تیم تحقیق ملاحظه کرد که دستگاه تنفس فوقانی در کودکان زیر پنج سال دارای مقداری از ویروس SARS-Cove-2 است که 10 تا 100 برابر بیش از میزانی است که در دو گروه دیگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان: احتمال انتقال کرونا توسط کودکان زیر 5 سال بیشتر است

محققان: احتمال انتقال کرونا توسط کودکان زیر 5 سال بیشتر است