مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 19:152020-07-31ورزشي

رشته های نوین ورزشی به مردم روستاها عرضه شوند


رییس هیات ورزش های روستایی و بومی محلی اهواز با بیان اینکه بازی های بومی و محلی ارزان ترین ورزش ها هستند، گفت: در عین حال باید رشته های نوین ورزشی برای مردم روستاها عرضه شوند تا بتوانند رشته هایی را با توجه به سلایق و علایق خود دنبال کنند.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات ورزش های روستایی و بومی محلی اهواز با بیان اینکه بازی های بومی و محلی ارزان ترین ورزش ها هستند، گفت: در عین حال باید رشته های نوین ورزشی برای مردم روستاها عرضه شوند تا بتوانند رشته هایی را با توجه به سلایق و علایق خود دنبال کنند.

عبدالزهرا سنواتی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که نیازمند توجه بیشتر از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در بحث اجرایی ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی هستیم، اظهارکرد: زمانی که مشاهده می کنیم برخی از روستاییان نیازمند امکانات اولیه برای آغاز ورزش مورد علاقه خود هستند و از آن نیز عاجز مانده اند، بسیار ناراحت می شویم و ما نباید باعث بروز این اتفاقات باشیم.

وی افزود: هیات ورزش های روستایی در تمام رشته های ورزشی زیر مجموعه خود که از طرفداران بالایی برخوردار باشند، فعالیت می کند و علاوه بر انجام فعالیت های مربوط به معرفی بازی های بومی و محلی، در تلاش برای ساماندهی مطلوب و کمک به رشد و توسعه ورزش در میان روستاییان و عشایر استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های نوین ورزشی به مردم روستاها عرضه شوند

رشته های نوین ورزشی به مردم روستاها عرضه شوند