مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 15:402020-07-31سياسي

تولید لباس های بومی با نقوش صفویه در اردبیل


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از تولید لباس های بومی با نقوش صفویه به همت یکی از شرکتهای خلاق و فناور در استان خبرداد.

- ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از تولید لباس های بومی با نقوش صفویه به همت یکی از شرکتهای خلاق و فناور در استان خبرداد.

حبیب ابراهیم پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به همت یکی از این شرکت های خلاق و فناور لباس زنانه ای با ویژگی های بومی ایرانی – اسلامی طراحی و تولید شده که نقوش دوره شیخ صفی الدین اردبیلی نیز در آن درج شده است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان خلاق با ایده های موفق در این عرصه توانسته اند برای بانوان با رویکرد حفظ حجاب و عفاف اسلامی لباس شایسته ای را طراحی کنند تا با استفاده از آن بانوان ما بتوانند شایستگی های این فرهنگ متعالی را به نمایش بگذارند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پارک علم و فناوری نیز به نوبه خود از چنین مجموعه هایی حمایت می کند تا همچون سایر استان ها نظیر یزد و فارس تولید لباس های بومی و محلی را شاهد باشیم که قطعا این امر به احیای فرهنگ اصیل عصر صفویه کمک خواهد کرد.

ابراهیم پور از فعالیت 8 شرکت خلاق که مجوز فعالیت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دارند، در استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: یکی از ماموریت های پارک علم و فناوری حمایت از این شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لباس های بومی با نقوش صفویه در اردبیل

تولید لباس های بومی با نقوش صفویه در اردبیل