مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 14:402020-07-31سياسي

محمود صادقی: بعضی از دستگاه ها خود را از نظارت دیوان محاسبات خارج کردند


نماینده مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به اقدام برخی دستگاه ها برای خارج شدن از نظارت دیوان محاسبات افزود: «در دوره دهم، مجلس طرحی برای بازگشت این دستگاه ها تحت نظر دیوان محاسبات ارائه کرد که با مداخله همان دستگاه ها نهایی نشد.

- نماینده مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به اقدام برخی دستگاه ها برای خارج شدن از نظارت دیوان محاسبات افزود: در دوره دهم، مجلس طرحی برای بازگشت این دستگاه ها تحت نظر دیوان محاسبات ارائه کرد که با مداخله همان دستگاه ها نهایی نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: نمایندگان باید بدون هرگونه شتابزدگی از ظرفیت ها و توان کارشناسی معاونت قوانین مجلس و مرکز پژوهش ها در ارائه طرح ها استفاده کنند.

محمود صادقی درباره عملکرد مجلس یازدهم طی دو ماه اخیر گفت: مجلس یازدهم به مدت 2 ماه است که تشکیل شده اما به نظر می رسد نمایندگان هنوز از فضای تبلیغاتی و احساسی فاصله نگرفته اند و این فضا بر کارهای جدی غلبه دارد.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها افزود: مرکز پژوهش های مجلس گزارشی از میزان طرح ها و لوایحه ارائه شده را منتشر کرده که نشان می دهد لوایح با پشتوانه کارشناسی بهتری انجام می شود و طرح ها از این جهت ضعیف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود صادقی: بعضی از دستگاه ها خود را از نظارت دیوان محاسبات خارج کردند

محمود صادقی: بعضی از دستگاه ها خود را از نظارت دیوان محاسبات خارج کردند