مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 11:452020-07-31اقتصادي

خسارت حدود 2 میلیاردی سیل به راه های خراسان رضوی


رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری خراسان رضوی از خسارت حدود 2 میلیارد تومانی سیل به راه های این استان خبر داد.

- علی رجایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان این نکته که سیل روز گذشته به راه های دو شهرستان کلات و درگز خسارت وارد کرد، گفت: در درگز سیل 43 کیلومتر از راه هفت روستا را تخریب کرد.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری خراسان رضوی اضافه کرد: در روستای میاب سه کیلومتر، خادمان لو 10 کیلومتر، دربندی 20 کیلومتر و ریش خوار 10 کیلومتر از راه ها دچار خرابی شدند.

وی از تخریب پل روستای سنگ سوراخ، آبنما و پل روستای حسن آباد و آبنمای جشن آباد خبر داد و بیان کرد: به جز  راه روستای ریش خوار، راه مابقی روستاها بازگشایی شده است.

رجایی بااشاره به این نکته که خسارت وارد شده به راه های درگز یک میلیارد و 200 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: در کلات نیز14 راه روستایی به شدت آسیب دید که از این تعداد راه 10 روستا بازگشایی شده و اکیپ های راهدارای مشغول باز کردن راه چهار روستای دیگر هستند.

وی از خسارت 600 تا 700 میلیون تومانی راه های روستایی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: یکی از دلایلی که راه های روستایی پس از هر بار سیل تخریب می شوند این است که در مسیر رودخانه هستند و همین عامل سبب تخریب آنان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت حدود 2 میلیاردی سیل به راه های خراسان رضوی

خسارت حدود 2 میلیاردی سیل به راه های خراسان رضوی