مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 10:002020-07-31پزشكي

پایان رقابت بیش از 4 هزار داوطلب دکتری وزارت بهداشت در اولین روز آزمون


رقابت بیش از چهار هزار داوطلب در اولین روز آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت امروز جمعه 10 مرداد ماه تحت شدیدترین تدابیر بهداشتی به پایان رسید.

- رقابت بیش از چهار هزار داوطلب در اولین روز آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت امروز جمعه 10 مرداد ماه تحت شدیدترین تدابیر بهداشتی به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین روز آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت صبح امروز جمعه 10 مرداد ماه با شرکت تعداد 4057 داوطلب از حدود 18 هزار داوطلب در 29 حوزه امتحانی برگزار شد و این آزمون طی پنج نوبت تا روز یکشنبه 12 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

همان گونه که مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور علام کرده، 176 داوطلب آزمون دکتری وزارت بهداشت به کرونا مبتلا هستند و افرادی که قبلا در فرم خوداظهاری ابتلای خود به کرونا را اعلام نموده اند، در محل جداگانه ای آزمون خواهند داد.

همچنین اسامی داوطلبان مبتلا، قبل از آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی به دانشگاه های مربوطه اعلام شده و دانشگاه ها موظف شده اند پس از برقراری تماس با داوطلب مورد نظر، محل آزمون وی را یک روز قبل از برگزاری به داوطلب اعلام کنند تا هماهنگی های لازم جهت شرکت داوطلب در آزمون و ایجاد محیط ایمن برای سایر داوطلبان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابت بیش از 4 هزار داوطلب دکتری وزارت بهداشت در اولین روز آزمون

پایان رقابت بیش از 4 هزار داوطلب دکتری وزارت بهداشت در اولین روز آزمون