مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 10:002020-07-31سياسي

آمریکا ام الفساد منطقه است/ اخراج تروریست های آمریکایی پیگیری شود


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:آمریکا ام الفساد غرب آسیا است و باید هر چه زودتر از این منطقه اخراج شود و با خروج آنهاست که خاورمیانه به امنیت و آرامش می رسد.

- سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اقدام اخیر جنگنده های آمریکایی در تهدید هواپیمای مسافربری ماهان گفت: کارنامه آمریکا پر از اقدامات تروریستی اینچنینی است و در سالهای گذشته هم هواپیمای مسافربری ایرانی را مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: آمریکایی ها همواره خلاف قوانین بین المللی عمل می کنند و به هیچ مرجعی هم پاسخگو نیستند و قلدر مابی آنها باعث شده که اقدامات آنها در دنیا پیگیری نمی شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: اقدام اخیر آنها نیز نقض قوانین ایکائو و خلاف حقوق ملت های منطقه است که باید از طرف جمهوری اسلامی ایران پیگیری شود.

سجادی با اشاره به اینکه نهادهای متعددی برای پیگیری این موضوع وجود دارند، اظهار داشت: هواپیمایی ماهان باید پیگیر ماجرا باشد و اقدامات لازم به منظور جلوگیری از تکرار این دست اقدامات را انجام دهد.

وی تاکید کرد: وزارت امور خارجه نیز در صدر پیگیری کنندگان این موضوع باید به مراجع بین المللی شکایت کند و این شکایت به عنوان یک سند رسمی ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا ام الفساد منطقه است/ اخراج تروریست های آمریکایی پیگیری شود

آمریکا ام الفساد منطقه است/ اخراج تروریست های آمریکایی پیگیری شود