مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 08:452020-07-31بين الملل

استقبال انگلیس از تحریم های اتحادیه اروپا علیه چین، روسیه و کره شمالی


انگلیس از تصمیم اخیر اتحادیه اروپا برای وضع تحریم هایی علیه کره شمالی، چین و روسیه بر اساس رژیم تحریم های سایبری این اتحادیه استقبال کرده است.

- انگلیس از تصمیم اخیر اتحادیه اروپا برای وضع تحریم هایی علیه کره شمالی، چین و روسیه بر اساس رژیم تحریم های سایبری این اتحادیه استقبال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این تحریم ها علیه 9 فرد حقیقی و سازمان از سه کشور مذکور اعمال شده است.

دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس گفت: اقدامات اخیر از سوی اتحادیه اروپا در نتیجه اقدامات بدخواهانه سایبری از سوی عاملان دولتی و غیردولتی است و به مقابله با اقدامات خصمانه آتی در حوزه سایبری کمک می کند.

انگلیس در خط مقدم تلاش های ایجاد رژیم سایبری اتحادیه اروپا قرار داشت و ما به تحقق این رژیم پس از پایان روند انتقال بریگزیت ادامه می دهیم.

وزارت خارجه انگلیس نیز در بیانیه اعلام کرد، تحریم های سایبری در نتیجه رفتارهای بی پروای عاملان دولتی و غیردولتی اعمال می شود و شامل مسدود شدن اموال و دارایی ها و ممنوعیت سفر در داخل اتحادیه اروپا و انگلیس می شود.

وزیر خارجه انگلیس همچنین به رد صلاحیت 12 کاندیدای حامی دموکراسی در هنگ کنگ برای انتخابات واکنش نشان داد و گفت: من این تصمیم را محکوم می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال انگلیس از تحریم های اتحادیه اروپا علیه چین، روسیه و کره شمالی

استقبال انگلیس از تحریم های اتحادیه اروپا علیه چین، روسیه و کره شمالی