مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 07:052020-07-31فناوري

بررسی لزوم به روزرسانی قوانین مورد نیاز برای فناوری های نوین


کارشناسان معتقدند تدوین قانون و قواعد حقوقی برای فضای وب و اینترنت با توجه به سرعت تغییرات آن، مشکل است و تمام ابعاد فناوری های جدید با بحث های دموکراتیک باید مورد نقد و بررسی دولت و مردم قرار گیرد تا بتوان برای آن قانون گذاری کرد.

- کارشناسان معتقدند تدوین قانون و قواعد حقوقی برای فضای وب و اینترنت با توجه به سرعت تغییرات آن، مشکل است و تمام ابعاد فناوری های جدید با بحث های دموکراتیک باید مورد نقد و بررسی دولت و مردم قرار گیرد تا بتوان برای آن قانون گذاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهل و نهمین جلسه از سلسله نشست های نقد و اندیشه با موضوع به روزرسانی قوانین مورد نیاز برای فناوری های نوین، هم زمان با ورود 5G به ایران با حضور کامبیز نوروزی، حقوقدان و فعال حوزه رسانه و باقر انصاری، حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

نوروزی با بیان اینکه هنوز جسارت استفاده از واژه حقوق اینترنت را ندارد، گفت: اینترنت، جهانی بسیار سیال و پنهانی را پیش روی انسان جدید گذاشته و تقریباً اگر بخواهیم آن را با تحول تاریخی، تکنولوژیکی و فرهنگی انسان مقایسه کنیم هنوز در مرحله نوزادی است.

فضای اینترنت ناملموس است و سرعت تغییر در آن با توجه به برآورد جامعه شناسان علم، چندصد برابر تاریخ بشر است و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لزوم به روزرسانی قوانین مورد نیاز برای فناوری های نوین

بررسی لزوم به روزرسانی قوانین مورد نیاز برای فناوری های نوین