مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 04:452020-07-31اقتصادي

نیازمندان بسیجی صاحب خانه می شوند


مدیر مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر با اشاره به طرح مسکن نیازمندان بسیجی گفت: تاکنون هفت هزار بسیجی معسر در کشور شناسایی شده است که این افراد فاقد مسکن شخصی بوده و از توان مالی خوبی نیز برای تهیه مسکن برخوردار نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر،  احمدرضا توسلی فرد با اشاره به طرح مسکن معسرین بسیجی گفت: تاکنون هفت هزار بسیجی معسر در کشور شناسایی شده است که این افراد فاقد مسکن شخصی بوده و از توان مالی خوبی نیز برای تهیه مسکن برخوردار نیستند.

مدیر مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر افزود: بر همین اساس مقدمات طرحی با عنوان طرح مسکن معسرین بسیجی آماده شده است که در قالب آن با همکاری سازمان های لشکری و کشوری و با ارائه تسهیلات به این افراد تلاش می شود تا این افراد صاحب خانه شوند.

این مقام مسئول یادآور شد: در این طرح که در حال تصویب در رده های بالادستی است قرار نیست هیچ مسکنی ساخته شود بلکه در جهت توانمند کردن معسرین بسیجی و کم کردن مشکلات آن ها قدم های بزرگی برداشته می شود.

توسلی فرد از همکاری این مؤسسه در طرح های ملی خبر داد و اظهار کرد: مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان در پروژه طرح اقدام ملی دولت درزمینهٔ ساخت مسکن به عنوان انبوه ساز با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندان بسیجی صاحب خانه می شوند

نیازمندان بسیجی صاحب خانه می شوند