مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 00:352020-07-30ورزشي

امیدوارم جهاد در خانواده با مرگ من ختم نشود


شهید محمدعلی جهانگیری کمساری اندکی پیش از شهادتش خطاب به خانواده در وصیت نامه اش نوشته بود: امیدوارم که حرکت رفتن به جهاد در خانواده ما با مرگ من ختم نشود و هرگاه که جبهه ما احتیاج به نیرو داشته باشد بر همه واجب است که به جبهه بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید محمدعلی جهانگیری کمساری در 14 مهرماه سال 1341 در روستای کمساری از توابع شهرستان شفت استان گیلان چشم به جهان گشود و به دیار خاکیان قدم نهاد.

این شهید بزرگوار که به این خاک و دیار تعلقی نداشت، از دوران کودکی با هدایت خانواده پیش از ورود به دبستان چند سال در مکتب خانه محلی در روستا به یادگیری کلام الله مجید پرداخت و سپس به دبستان ورود کرد.

شهید جهانگیری دوران ابتدایی را در دبستان سنایی روستای کمسار تا پایه پنجم گذراند و  دوران متوسطه را نیز در رشت ادامه داد؛ او به ورزش های گوناگون علاقه مندی نشان می داد و به دلیل داشتن قدی بلند به یادگیری والیبال پرداخت.

پس از اتمام دوره متوسطه در تاریخ 1362/12/18 برای انجام خدمت سربازی به پادگان آموزشی 04 بیرجن اعزام شد، سه ماه آموزش را در این پادگان سپری کرد و به دلیل قدبلند و هیکل و اندام مناسبی که داشت نظر فرماندهان تیپ نیروی مخصوص 58 ذوالفقار را به خود جلب کرد و برای آمادگی بیشتر به مدت یک ماه و نیم در کرج در اختیار تیپ نیروی مخصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم جهاد در خانواده با مرگ من ختم نشود

امیدوارم جهاد در خانواده با مرگ من ختم نشود