مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 00:152020-07-30سياسي

انبار امدادی هلال احمر داراب مرکز پشتیبانی جنوب شرق فارس شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: ساخت و بهره برداری از انبار امدادی هلال احمر داراب موجب می شود تا در زمان بروز حوادث داراب به عنوان یک مرکز پشتیبانی در جنوب شرق استان فارس قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از خبرنگار سرویس شهرستان های خبرگزاری فارس از داراب، آیین کلنگ زنی انبار امدادی جمعیت هلال احمر داراب با حضور مدیرعامل هلال احمر استان فارس، نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و اعضای شورای اجرایی برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با تأکید بر ضرورت ساخت انبار امدادی در داراب گفت:  شهرستان داراب با بهره برداری از این انبار در زمان بروز حوادث به عنوان یک مرکز پشتیبانی در جنوب شرق استان فارس قرار گیرد.

حسین درویشی افزود: ساخت این انبار با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال و در مساحت 720 مترمربع انجام می شود.

محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب نیز با تقدیر از اقدامات هلال احمر گفت: با توجه به پتانسیل های جمعیت می توان در حوزه اشتغال زایی هم فعالیت کرد.

علی مظفری فرماندار ویژه شهرستان داراب نیز در این مراسم با تقدیر از فعالیت های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در شهرستان بیان کرد: ساخت انبار امدادی شهرستان داراب، برگ زرینی از خدمات جمعیت هلال احمر در شهرستان داراب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار امدادی هلال احمر داراب مرکز پشتیبانی جنوب شرق فارس شود

انبار امدادی هلال احمر داراب مرکز پشتیبانی جنوب شرق فارس شود