مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 22:102020-07-30سياسي

در عید قربان شادمانی را به خانه نیازمندان ببریم


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه انسان های نیکوکار می توانند در عید قربان شادمانی را به خانه نیازمندان ببرند، - ایسنا/خوزستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه انسان های نیکوکار می توانند در عید قربان شادمانی را به خانه نیازمندان ببرند، گفت: فشارهای اقتصادی بخش زیادی از جامعه ما را درگیر کرده است بنابراین کسانی که تمکن مالی دارند می توانند با کمک به نیازمندان، عید را به خانه این افراد ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در گفت و گو با ایسنا، با تبریک فرا رسیدن عید قربان اظهار کرد: عید قربان یکی از چهار عید بزرگ اسلامی است.

در قنوت نماز عید قربان جمله پر محتوای اللَّهُمَّ انّی اسْئَلُکَ بِحَقِّ هذَا الْیَوْمِ الَّذِی‏ جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیداً را قرائت می کنیم؛ این جمله دلالت بر این دارد که عید قربان یک عید مردمی، بشری و زمینی نیست بلکه یک عید بلند الهی و آسمانی است.

وی افزود: زمانی که به فلسفه عید قربان توجه می کنیم می بینیم، این عید پاسداشت یک عمل خالص الی وجه الله از یک بنده بزرگ الهی است.

خداوند متعال با شکل دهی عید سعید قربان، برای همیشه حضرت ابراهیم (ع) و عمل مخلصانه ایشان را در دل تاریخ ثبت کرده و به این وسیله خداوند مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عید قربان شادمانی را به خانه نیازمندان ببریم

در عید قربان شادمانی را به خانه نیازمندان ببریم