مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 17:352020-07-30دانش

رشد بیش از 2 برابری تعداد مقالات علمی دانشگاه لرستان


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: درصد رشد مقالات منتشر شده پژوهشگران و محققان این دانشگاه در پایگاه استنادی Web of Science (WOS)  بیش از 2 برابر، - ایسنا/لرستان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: درصد رشد مقالات منتشر شده پژوهشگران و محققان این دانشگاه در پایگاه استنادی Web of Science (WOS)  بیش از 2 برابر، بیشتر از رشد کشوری بوده است.

محمد فیضیان امروز نهم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: میانگین رشد کشوری انتشار مقالات دانشگاه های کشور در پایگاه استنادی WOS در سال 2019 میلادی نسبت به سال 2017 میلادی، برابر با 13.

2 درصد بوده است در حالی که درصد رشد مقالات منتشر شده پژوهشگران و محققان دانشگاه لرستان در این پایگاه استنادی در سال 2019 نسبت به 2017 میلادی، برابر با 30 درصد بوده که بالاتر از میانگین کشوری است.

وی تصریح کرد: رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، حمایت از انتشار مقالات کاربردی در پایگاه های استنادی معتبر است تا رشد کمی و کیفی تولید علم تقویت شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: دانشگاه جامعه محور، دانشگاهی است که براساس مشکلات، نیازها، ظرفیت ها و پتانسیل های جامعه، تحقیقات و پژوهش های کاربردی انجام دهد تا بتواند نقش اثرگذاری در رفع مشکلات و چالش های جامعه ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 2 برابری تعداد مقالات علمی دانشگاه لرستان

رشد بیش از 2 برابری تعداد مقالات علمی دانشگاه لرستان