مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 12:052020-07-30دانش

دست دوستی شهرداری و جهاددانشگاهی یزد برای حل مشکلات شهری


شهردار جهانشهر تاریخی یزد با اشاره به ورود جهاد دانشگاهی به مباحث تخصصی مانند مووضعات شهری به عنوان یکی از مزیت های این نهاد، گفت: آموزش های فراتر از دانشگاه و کاربردی این نهاد باعث شده تا جهاددانشگاهی یزد به خوبی جایگاه خود در استان را بشناسد.

- ایسنا/یزد شهردار جهانشهر تاریخی یزد با اشاره به ورود جهاد دانشگاهی به مباحث تخصصی مانند مووضعات شهری به عنوان یکی از مزیت های این نهاد، گفت: آموزش های فراتر از دانشگاه و کاربردی این نهاد باعث شده تا جهاددانشگاهی یزد به خوبی جایگاه خود در استان را بشناسد.

جمال الدین عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که جهاددانشگاهی به عنوان یکی از مراکز علمی، دانشگاهی، فرهنگی و پژوهشی پس از انقلاب تاکنون همواره منشا خیر بوده است، اظهار کرد: آموزش ها و محور اصلی فعالیت های جهاددانشگاهی هواره باعث تمایز این نهاد از سایر نهادهای آموزشی در کشور بوده به طوری که جهاددانشگاهی علاوه بر وظیفه آموزش آکادمیک، به آموزش و پژوهش کاربردی و مورد نیاز جامعه نیز پرداخته است.

وی افزود: آموزش های فراتر از دانشگاه، کوتاه مدت و کاربردی این نهاد منجر شده است تا جهاددانشگاهی یزد به خوبی جایگاه خود را در نقشه علمی استان بشناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست دوستی شهرداری و جهاددانشگاهی یزد برای حل مشکلات شهری

دست دوستی شهرداری و جهاددانشگاهی یزد برای حل مشکلات شهری