مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 11:052020-07-30اجتماعي

متقاضیان دریافت مقرری بیمه بیکاری به سامانه جدید مراجعه کنند


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: متقاضیان جدید جهت دریافت مقرری بیمه بیکاری از این پس برای ثبت درخواست خود باید به سامانه جامع روابط کار به نشانی prkar.

- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی: متقاضیان دریافت مقرری بیمه بیکاری به سامانه جدید مراجعه کنند ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: متقاضیان جدید جهت دریافت مقرری بیمه بیکاری از این پس برای ثبت درخواست خود باید به سامانه جامع روابط کار به نشانی prkar.

mcls.

gov.

irمراجعه کنند.

حسین فتحی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف و برنامه های سامانه جدید بیمه بیکاری بیان کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، زیرسامانه بیمه بیکاری از سامانه جامع روابط کار پس از طی دوره اجرای آزمایشی در پنج استان، قابلیت استفاده در سطح کشور را پیدا کرد.

وی افزود: سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری که در ایام کرونا راه اندازی شده بود از پنجم مرداد مسدود شده است.

وی تاکید کرد: افرادی که در سامانه قدیم بیمه بیکاری درخواست خود را به ثبت رسانده اند، اطلاعات آن ها به سامانه جدید انتقال داده می شود، ولی برای تداوم مقرری بیمه بیکاری باید برای بارگذاری مدارک و احتمالاً تغییرات به سامانه جدید مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان دریافت مقرری بیمه بیکاری به سامانه جدید مراجعه کنند

متقاضیان دریافت مقرری بیمه بیکاری به سامانه جدید مراجعه کنند