مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 10:502020-07-30بين الملل

هماهنگی عملیات مشترک بین ارتش عراق و پیشمرگ برای ریشه کن کردن داعش


فرماندهان نظامی برجسته وزارت دفاع عراق و اقلیم کردستان بر سر برنامه ریزی و انجام عملیات نظامی مشترک علیه عناصر داعش و تحرکات آنها در مناطق شمالی و شرقی این کشور توافق کردند.

- فرماندهان نظامی برجسته وزارت دفاع عراق و اقلیم کردستان بر سر برنامه ریزی و انجام عملیات نظامی مشترک علیه عناصر داعش و تحرکات آنها در مناطق شمالی و شرقی این کشور توافق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندهان میدانی در وزارت دفاع و پیشمرگ وابسته به اقلیم کردستان عراق در چهارمین نشست خود که از سال 2019 تاکنون برگزار شده راه های مسدود کردن هرگونه فعالیت و تحرک بقایای داعش از اول مرزهای مشترک با ایران تا مرزهای مشترک با سوریه را هماهنگ می کنند.

جبار یاور، دبیرکل وزارت پیشمرگ به خبرگزاری اسپوتنیک، فاش کرد، چهار نشست که آخرین آن در ماه جاری برگزار شد بین فرماندهان وزارت دفاع و پیشمرگ هیچ گونه اشاره ای به باز استقرار نیروها در هیچ منطقه مشخص نداشته است.

یاور تصریح کرد: نشست اخیر بر سه محور یعنی تشکیل مراکز هماهنگی نظامی و امنیتی، نحوه پر کردن خلأها بین خطوط استقرار پیشمرگ و نیروهای فدرال و نهایتا نحوه شروع عملیات نظامی علیه داعش متمرکز بود.

او افزود: فرماندهان میدانی در محورها و مناطق موجود در خطوط استقرار نیروها نشست برگزار کرده و برای عملیات مشترک در مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی عملیات مشترک بین ارتش عراق و پیشمرگ برای ریشه کن کردن داعش

هماهنگی عملیات مشترک بین ارتش عراق و پیشمرگ برای ریشه کن کردن داعش