مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 09:552020-07-30اجتماعي

حمایت از پایان نامه های حوزه وقف در همدان


مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از حمایت اوقاف همدان از پایان نامه ها در حوزه وقف خبر داد.

- خسرو محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اداره کل اوقاف استان در راستای گسترش فرهنگ وقف از پایان نامه هایی که با موضوع وقف، موقوفات، واقفین، بقاع متبرکه و امامزادگان استان باشد حمایت مالی می کند.

وی با اشاره به حمایت اوقاف استان از پایان نامه های ارشد و دکتری در حوزه وقف گفت: امسال از پایان نامه دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری درخصوص برخی از موضوعات حمایت و نسبت به تدوین آن ها اقدام می کند.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: این اقدامات براساس سیاست سازمان اوقاف و در مسیر انجام پژوهش و تحقیق در خصوص رسالت و مأموریت های سازمانی از طریق راه کارهای علمی و کاربردی حول محورهای مختلفی است.

وی با تاکید به اینکه باید با انجام تحقیق و پژوهش و با استفاده از شیوه های پژوهشی به نتایج علمی برسیم گفت: در این راستا اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و مراکز پژوهشی موضوع پایان نامه و رساله خود را با موضوعات اعلام شده توسط سازمان اوقاف انتخاب کنند.

محمدی با بیان اینکه پایان نامه ها باید قابلیت پیاده سازی داشته باشند، نتایج دقیق باشد و تمام مراحل آن با هماهنگی اداره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پایان نامه های حوزه وقف در همدان

حمایت از پایان نامه های حوزه وقف در همدان