مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 09:152020-07-30اقتصادي

حمایت مدیرعامل جدید بانک عامل بخش مسکن از بورس املاک


مدیرعامل جدید بانک عامل بخش مسکن، اجرای تعهدات بانک برای تکمیل پروژه های مسکن مهر و اجرای طرح ملی اقدام مسکن را از مهمترین استراتژی های این بانک عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار ی مهر به نقل از بانک عامل بخش مسکن، محمود شایان در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید این بانک که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عباس معمارنژاد معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و رامتین رحیمی انارکی فرزند مرحوم رحیمی انارکی برگزار شد، با اشاره به اینکه 30 درصد از هزینه های سبد خانوار، 12 درصد درآمد اشتغال مستقیم و 21 درصد از سهم تولید ناخالص داخلی مرتبط به بخش مسکن است، افزود: اندازه بانک ها به اندازه ترازنامه مالی آنها نیست که بگوییم کدام بانک بزرگ تر است.

وی بخش مسکن را پیچیده ترین مسأله حوزه اقتصاد کلان دانست و گفت: اگر پیچیدگی اصل مسئله را در نظر بگیریم بانک عامل بخش مسکن یکی از مهمترین مأموریت ها را بر عهده دارد؛ بنابراین در این شرایط نیازمند تصمیمات کارا و ارزشمند هستیم.

مدیرعامل جدید بانک تخصصی بخش مسکن با تأکید بر اینکه جامعه دانشگاهی، انجمن ها، انبوه سازان و فعالان اقتصادی باید در تحقق هدف دولت در حوزه تحرک بخشی مسکن در کنار بانک باشند، گفت: توجه ویژه به راه اندازی بورس املاک و مستغلات، استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مدیرعامل جدید بانک عامل بخش مسکن از بورس املاک

حمایت مدیرعامل جدید بانک عامل بخش مسکن از بورس املاک