مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-30سياسي

انتقاد حجت الاسلام رفیعی از دهه سازی برای عزاداری


استاد حوزه علمیه با انتقاد از دهه سازی برای شخصیت های مختلف دینی، گفت: تجلیل و گرامیداشت بزرگان نیاز و ضروری است و ما می توانیم در منزل خود 10 روز برای یک شخصیت مراسم برگزار کنیم اما تقویمی کردن آن و دهه سازی مقابل دهه اول محرم و دهه فاطمیه کار درستی نیست.

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه با انتقاد از دهه سازی برای شخصیت های مختلف دینی، گفت: تجلیل و گرامیداشت بزرگان نیاز و ضروری است و ما می توانیم در منزل خود 10 روز برای یک شخصیت مراسم برگزار کنیم اما تقویمی کردن آن و دهه سازی مقابل دهه اول محرم و دهه فاطمیه کار درستی نیست.

حجت الاسلم ناصر رفیعی شب گذشته طی سخنانی در حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به فرا رسیدن شهادت مسلم بن عقیل(ع) و روز عرفه عنوان کرد: عبادت و اجابت دعا در این مناسبت بزرگ مورد تاکید قرار گرفته است و در این مکان مقدس دعا می کنیم که با عنایت الهی صحت و سلامت به مردم دنیا به ویژه ملت ایران برگردد.

وی با بیان آموزه های نهفته در آیه 183 سوره بقره اضافه کرد: نوشتن وصیتنامه یکی از موضوعات مورد تاکید قرآن کریم است که در شرایط امروزه که مرگ در هر لحظه ای برای انسان قابل تصور است باید مورد توجه قرار گیرد.

سخنران حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام دین سخت گیری نیست و به شرایط پیروان خود توجه کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حجت الاسلام رفیعی از دهه سازی برای عزاداری

انتقاد حجت الاسلام رفیعی از دهه سازی برای عزاداری