مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 08:002020-07-30سياسي

خودروهای دارای پلاک قزوین از پرداخت عوارضی محمدیه معاف می شوند


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: طی پیگیری های انجام شده از وزارت راه و شهرسازی مقرر شد تمام خودروهای دارای پلاک 79 از پرداخت عوارضی در این منطقه معاف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محمدیه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی مشکلات شهرک مهرگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فاطمه محمدبیگی در این مراسم اظهار کرد: مجلس یازدهم از سوی رهبر معظم انقلاب مجلس امید نامیده شد و در طول این دو ماه فعالیت مجلس اقدامات بسیار صورت گرفته است، ما قدردان اقدامات انجام شده هستیم اما حل مشکلات زمان بر است چرا که برخی از مسئولان گذشته کم کاری هایی داشته اند و نمی توان انتظار داشت در مدت چند روز یا چند ماه تمام آن مشکلات حل شود.

وی افزود: بزرگترین مشکل ما ناشی از خود تحریمی داخلی است که طی آن ظرفیت های درونی دیده نمی شود، کلید حل مشکلات در دستان کارگران و تولیدکنندگان و گام دومی هاست نه در دست کدخدامنشان؛ معتقدم باید این کلیدها را به کار بست تا مشکلات حل شود.

محمدبیگی بیان کرد: شورای اداری باید با حضور استاندار قزوین و مسئولان استان با محوریت بررسی مشکلات مهرگان و راهکارهای حل آن برگزار شود تا با مصوبات دقیق و جدی گامی برای مردم این منطقه برداشته شود، لذا پیگیری لازم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای دارای پلاک قزوین از پرداخت عوارضی محمدیه معاف می شوند

خودروهای دارای پلاک قزوین از پرداخت عوارضی محمدیه معاف می شوند