مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 07:552020-07-30اقتصادي

توافق با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای سرمایه گذاری در بنگاه های اقتصادی


نشست برنامه ریزی برای انجام سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پروژه های محرومیت زدایی، اجتماعی و بنگاه های اقتصادی در حال رکود در استانداری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع صبح امروز در جلسه برنامه ریزی برای انجام سرمایه گذاری و اجرای پروژه های عمرانی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت در استانداری گیلان با اشاره به اجرای پروژه های کوچک و متوسط باارزش بالغ بر 190 میلیارد تومان از سوی این ستاد تا به امروز در استان اظهار کرد: ظرفیت های بزرگی به ویژه در حوزه سرمایه های انسانی داریم و لازم است اهتمامی جدی برای جبران برخی عقب ماندگی ها ازنظر شاخص های توسعه ای، صورت گیرد.

وی نقش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید را تأثیرگذار برشمرد و افزود: آمادگی داریم برای محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه گذاری در بنگاه های اقتصادی در حال رکود همکاری های لازم را با این نهاد داشته باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای اجرای پروژه های روستایی، احداث مدرسه، مسجد و خانه های عالم را خواستاریم، گفت: پیشنهادی مبنی بر احداث ساختمان مرکز درمان ناشنوایان در شهر رشت به عنوان آزمونه (پایلوت) در شمال کشور ارائه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای سرمایه گذاری در بنگاه های اقتصادی

توافق با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای سرمایه گذاری در بنگاه های اقتصادی