مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-30سياسي

آمادگی 120 هیأت مذهبی سوادکوه و سوادکوه شمالی برای برگزاری عزاداری های ماه محرم


رییس شورای هیأت های مذهبی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی از آمادگی 120 هیأت مذهبی سوادکوه و سوادکوه شمالی برای برگزاری عزاداری های ماه محرم خبر داد.

- قربان علی راستا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، با تقدیر از زحمات خالصانه وبی ریای هیئات مذهبی در ایام کرونایی در ضدعفونی معابر شهری و روستایی ، دستگیری نیازمندان، انفاق مؤمنانه و آگاهی بخشی جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد.

رییس شورای هیأت های مذهبی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی با بیان اینکه برنامه های ماه محرم بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اجرا می شود، گفت :عزاداری امام حسین (ع) به تعطیل بردار نیست و بصورت خانوادگی و یا در شرایط سخت تر هم امکان برگزاری دارد و با توجه به امتحانی که در شب های قدر پس دادیم و اثبات منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه قشر مذهبی بیش از همگان مقید به رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند، سناریوی فعلی ما برگزاری این مراسم ها با رعایت ضوابط بهداشتی تنظیم شده ستاد مقابله با کرونا است.

راستا با بیان اینکه برگزاری  مراسم های سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) و یاران باوفایش از آرمان ها و وظایف اصلی هیأت های مذهبی است، افزود: هیأت های مذهبی با برپایی عزای حسینی به رسالت اصلی و ذاتی خود عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 120 هیأت مذهبی سوادکوه و سوادکوه شمالی برای برگزاری عزاداری های ماه محرم

آمادگی 120 هیأت مذهبی سوادکوه و سوادکوه شمالی برای برگزاری عزاداری های ماه محرم