مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-30حوادث

هشدار درباره سودجویی به بهانه کمک های عید قربان


رییس پلیس فتای استان زنجان درباره جمع آوری کمک های مردمی به بهانه کمک به نیازمندان هشدار داد.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن عید قربان ممکن است، برخی از مجرمان با سوءاستفاده از احساسات و اعتقادات مذهبی افراد دست به کلاهبرداری از آنان بزنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان یکی از این موارد جمع آوری کمک های مردمی به بهانه کمک به نیازمندان، کمک هزینه سفر حج و همچنین کلاهبرداری در پوشش اهدای هزینه خرید دام قربانی به خانواده های نیازمند، کمک به ساخت امکان زیارتی و نظایر آن است.

وی تصریح کرد: در این شیوه متخلفان اقدام به ارسال پیامک برای شهروندان کرده و در جریان آن یا با اعلام شماره کارت و حساب درخواست واریز کمک های مردمی را کرده یا از طریق اعلام یک آدرس اینترنتی شهروندان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و با کپی اطلاعات حساب و کارت بانکی این افراد اقدام به برداشت از حساب آنان می کنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان ادامه داد: همچنین در برخی موارد سودجویان با سوءاستفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به ارسال چنین پیام هایی می کنند، همچنین از شهروندان خواسته تا در صورت مشاهده چنین پیامک هایی نکات امنیتی را مدنظر قرار داده و به هیچ عنوان وجه نقدی به حساب های اعلامی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره سودجویی به بهانه کمک های عید قربان

هشدار درباره سودجویی به بهانه کمک های عید قربان