مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 07:002020-07-30اقتصادي

این طرح فارغ التحصیلان را جذب بازار می کند


به اعتقاد کارشناسان یکی از علل عمده بیکاری در کشور نبود مهارتهای مورد نیاز بازار کار از سوی جویندگان کار است و لازمه جذب فارغ التحصیلان به بازار کار، - به اعتقاد کارشناسان یکی از علل عمده بیکاری در کشور نبود مهارتهای مورد نیاز بازار کار از سوی جویندگان کار است و لازمه جذب فارغ التحصیلان به بازار کار، داشتن مهارت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند سالی است که دولت در راستای فراهم کردن فرصتهای اشتغال و مهارت آموزی کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، طرح کارورزی را به عنوان یکی از برنامه های مهم خود به اجرا در آورده است.

کارورزی طرحی موثر در توسعه اشتغال همراه با مهارت آموزی است که زمینه آشنایی فرد با محیط کار و جذب وی در بنگاه اقتصادی را فراهم می کند.

هدف از اجرای کارورزی، افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب وکار دانش آموختگان، تسهیل در جذب و بکارگیری فارغ التحصیلان در بنگاه و فراهم کردن زمینه انتقال دانش از دانش آموخته به بنگاه است.

آخرین آمار عملکرد طرح کارورزی نشان می دهد که 131 هزار و 424 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان متقاضی طرح کارورزی ثبت نام کرده و واجد شرایط شناخته شده اند؛ از این تعداد 42 هزار و 781 نفر جذب بنگاه شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این طرح فارغ التحصیلان را جذب بازار می کند

این طرح فارغ التحصیلان را جذب بازار می کند