مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 06:552020-07-30بين الملل

همگام با دار و دسته جلادها!/خبرنگارانی که با ایران اینترنشنال همکاری دارند


سال گذشته نخستین باری بود که ایران اینترنشنال گردهمایی منافقین را به طور زنده پوشش می داد و همین موضوع اعتراضات زیادی را در میان خبرنگاران این شبکه به دنبال داشت.

- به گزراش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، هفته گذشته بود که پخش زنده گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس ازسوی تلویزیون ایران اینترنشنال بار دیگر نام این شبکه و جهت گیری های آن را بر سر زبان ها انداخت؛ اقدامی که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها با واکنش ها و اعتراضات زیادی همراه شد.

ایران اینترنشنال البته با انتشار یک اطلاعیه پوشش سخنرانی منافقین خلق را در راستای رسالت رسانه ای خود و پوشش تمام صداهای مرتبط با ایران دانست.

با این حال معترضان قائل به آن بودند که ایران اینترنشنال با اقداماتی همچون پوشش نشست منافقین، مصاحبه با گروهک تروریستی الاحوازیه و.

چهره اصلی خود را عیان می کند و اگر بنا به تریبون دادن به هر جریانی با هر سابقه ای باشد، بد نیست این تریبون در اختیار داعش نیز قرار گیرد تا آنها هم از این فرصت استفاده کنند! در این رابطه بهمن دارالشفایی، خبرنگار سابق بی بی سی با طرح این سوال که چرا مدیران ایران اینترنشنال به رغم اطلاع از نفرت مردم ایران از مجاهدین خلق چنین تریبون غیرمعمولی به آنها می دهند، نوشت: دو توضیح به ذهنم می رسد؛ یا حامی مالی شان (ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگام با دار و دسته جلادها!/خبرنگارانی که با ایران اینترنشنال همکاری دارند

همگام با دار و دسته جلادها!/خبرنگارانی که با ایران اینترنشنال همکاری دارند