مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 06:452020-07-30سياسي

مشارکت مردم اصلی ترین عامل حفاظت از جنگل ها و عرصه های طبیعی است


حفاظت از جنگل ها و عرصه های طبیعی به عنوان میراثی برای آیندگان، تنها بر عهده یک یا چند دستگاه خاص نیست و مشارکت مردم اصلی ترین عامل در این زمینه است.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: حفاظت از جنگل ها و عرصه های طبیعی به عنوان میراثی برای آیندگان، تنها بر عهده یک یا چند دستگاه خاص نیست و مشارکت مردم اصلی ترین عامل در این زمینه است.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز(9مرداد) در دیدار با کارکنان اداره کل منابع طبیعی کردستان به مناسبت روز ملی جنگل و روز جهانی جنگلبان، اظهار کرد: خداوند همه نعمت های خود را برای زندگی بهتر انسان در زمین فراهم کرده و بسترهای این رفاه را در طبیعت قرار داده است.

وی به اهمیت آبخوانداری و آبخیزداری اشاره و آن را راهی برای تغذیه سفره‎های آب زیرزمینی اعلام کرد و افزود: اگر در گذشته توزیع درستی از آب به واسطه اجرای این طرح ها انجام می گرفت، هم اکنون شاهد افت سطح آب های زیرزمینی و فرونشست زمین نبودیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان، تمامی مشکلات ایجاد شده در طبیعت را ناشی از دست درازی انسان برشمرد و گفت: تنوع در طبیعت آنقدر زیاد است که شناسایی آن از عهده هیچ انسانی بر نمی آید و همین تنوع از مصادیق عظمت الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم اصلی ترین عامل حفاظت از جنگل ها و عرصه های طبیعی است

مشارکت مردم اصلی ترین عامل حفاظت از جنگل ها و عرصه های طبیعی است