مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 06:152020-07-30فرهنگي

فراخوان پویش ملی دف نوای رحمت منتشر شد


رییس حوزه هنری استان کردستان از برگزاری پویش ملی دف نوای رحمت در بستر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی ظهر امروز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران رسانه های استان کردستان اظهار کرد: حوزه هنری کردستان با همکاری مؤسسه سپهر سوره هنر، در راستای توجه به اعتلای موسیقی عرفانی دف و با توجه به وضعیت و شرایط حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا پویش ملی دف نوای رحمت را برگزار می کند.

وی ضمن اشاره به برگزاری 9 دوره جشنواره بین المللی دف نوای رحمت به میزبانی حوزه هنری استان کردستان، افزود، متأسفانه شیوع ویروس کرونا در دنیا، تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری را هم دستخوش تغییر قرار داد و به همین دلیل در سال جاری امکان برای برگزاری دوره دهم جشنواره بین المللی دف نوای رحمت وجود نداشت.

رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری مؤسسه سپهر سوره هنر، پویش ملی دف نوای رحمت ویژه علاقمندان سراسر کشور راه اندازی شده و به همین دلیل تمامی علاقمندان به این ساز عرفانی در کشورمان و حتی کشورهای منطقه می توانند در این پویش شرکت کنند.

وی به پیگیری های مستمر علاقمندان به دف نوازی در خصوص وضعیت جشنواره دهم دف نوای رحمت، افزود: این پویش در راستای توجه به مطالبه عزیزان دف نواز را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پویش ملی دف نوای رحمت منتشر شد

فراخوان پویش ملی دف نوای رحمت منتشر شد