مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 05:452020-07-30سياسي

تبدیل فارس به یک کارگاه بزرگ/ اتصال ریل فارس به یزد تا پایان سال


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز فارس به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده و از رسانه ملی انتظار داریم که این مهم را به تصویر بکشد، - ایسنا/فارس معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز فارس به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده و از رسانه ملی انتظار داریم که این مهم را به تصویر بکشد، گفت: تعهد کرده ایم که تا پایان امسال یزد از طریق ریل به فارس و برعکس مرتبط کنیم.

محمدباقر نوبخت پنج شنبه 9 مرداد در آیین آغاز عملیات اجرایی خط سه مترو شیراز با بیان اینکه قانون اساسی مبنا و اصل همه اقدامات را مردم می داند، افزود: طبق اصل 44 هر چه که می توانیم از مالکیت به مدیریت و برعکس باید به بخش خصوصی و تعاونی واگذار کنیم و دولت در این باره تنها در جایگاه سیاست گذاری، نظارت و حمایت قرار دارد.

او با تاکید بر اینکه قطار شهری، حمل و نقل شهری و رفاه شهری طبق قانون اساسی بر عهده شهرداری است و شورا هم باید در این راستا مساعدت سیاستی به شهرداری ها بدهد، عنوان کرد: رسالت ما در سازمان برنامه و بودجه تمرکز بر طرح و پروژه هایی است که طبق قانون، دولت باید آنها را به سرانجام برساند.

معاون رییس جمهور همچنین با اشاره به انجام دو سفر طی یکماه اخیر به استان فارس، گفت: سفر فعلی به فارس و شیراز در راستای بررسی میزان پیشرفت پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل فارس به یک کارگاه بزرگ/ اتصال ریل فارس به یزد تا پایان سال

تبدیل فارس به یک کارگاه بزرگ/ اتصال ریل فارس به یزد تا پایان سال