مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 05:402020-07-30اقتصادي

خط سه مترو شیراز کمتر از 5 سال آینده به بهره برداری می رسد


در صورت تامین اعتبار کافی برای خط سه مترو این کلانشهر، می توان ظرف مدت کمتر از 5 سال این پروژه را تقدیم مردم شیراز کرد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: در صورت تامین اعتبار کافی برای خط سه مترو این کلانشهر، می توان ظرف مدت کمتر از 5 سال این پروژه را تقدیم مردم شیراز کرد.

حیدر اسکندرپور پنج شنبه 9 مرداد در آیین آغاز عملیات اجرایی خط3 مترو شیراز که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، گفت: خط یک و دو مترو شیراز همزمان آغاز شد و امروز ایستگاه بیستم خط یک آماده افتتاح است.

او بیان کرد: سال گذشته با انجام شش و نیم کیلومتر حفاری اتفاق مبارکی در خط دو مترو شیراز افتاد و پس از آن بلافاصله ریل گذاری آغاز شد.

شهردار شیراز با بیان اینکه خط دو مترو با سه ایستگاه تا پایان امسال بهره برداری خواهد شد، عنوان کرد: البته این مهم منوط به رفع مقدمات است.

اسکندرپور ادامه داد: در سفر معاون اول رییس جمهور به شیراز مقرر شد که سال های 97 و 98 اوراق مشارکت ششصد میلیارد تومانی به مترو شیراز اختصاص داده شود که در سال 97 محقق شد اما در سال 98 تنها 300 میلیارد تومان تخصیص یافت و 300 میلیارد تومان دیگر را به مشهد دادند! او انتشار و عرضه اوراق مشارکت ویژه توسعه مترو در کلانشهرها را یک اتفاق مبارک در دولت تدبیر و امید دانست و گفت: امید است با تداوم این مهم شاهد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط سه مترو شیراز کمتر از 5 سال آینده به بهره برداری می رسد

خط سه مترو شیراز کمتر از 5 سال آینده به بهره برداری می رسد