مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-30سياسي

لزوم تصویب قانون شناسنامه دار کردن شهدای جهادی توسط نمایندگان مجلس


کرمانشاه_ مسئول شورای جهادگران استان کرمانشاه بر لزوم تصویب قانون شناسنامه دار کردن شهدای جهادی توسط نمایندگان مجلس تاکید کرد.

- علی سیدحسینی تنها در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح فعالیت مجمع جهادگران پرداخت و اظهار داشت: هدف اصلی فعالیت مجمع جهادگران، سیاست گذاری، هم افزایی، تدوین برنامه های راهبردی جهت تسهیل در کارهای جهادی و همچنین استفاده از توانمندی ها و تجارب یکدیگر و شناسایی دقیق مناطق محروم است.

مسئول شورای جهادگران استان کرمانشاه افزود: این مجمع در استان همزمان با شروع بیماری کرونا خدمات شایسته ای از جمله ضدعفونی معابر عمومی، بیمارستانها، درمانگاه ها، جایگاه های سوخت و … ارائه کرد.

وی ادامه داد: همچنین گروه های جهادی به تولید ماسک، شیلد، دستکش مشغول شدند و با توزیع بسته های بهداشتی به مردم به خصوص در مناطق محروم خدمت رسانی کردند.

حسینی تنها از برگزاری کنگره ملی شهدای جهادگر در 10 مرداد امسال خبر داد و گفت: این کنگره همزمان با سالروز جلسه مقام معظم رهبری با جهادگران و فرمان و پیام 9 ماده ای حضرت آقا به گروه های جهادی در تهران برگزار خواهد شد.

وی ایجاد ارتباط بین گروه های جهادی را از جمله ویژگی های مجمع جهادگران دانست و تصریح کرد: مجمع جهادگران در مواقع بحرانی (زلزله و سیل) قطعاً اثرگذاری مفیدی دارند و فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تصویب قانون شناسنامه دار کردن شهدای جهادی توسط نمایندگان مجلس

لزوم تصویب قانون شناسنامه دار کردن شهدای جهادی توسط نمایندگان مجلس