مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-30پزشكي

طرز پخت و تهیه سالاد ماکارونی مرغ ساده و شیک


سالاد ماکارونی یکی از غذاهای پرکالری و حاوی موادغذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد؛ خصوصاً کودکان علاقه زیادی به این غذا نشان می دهند و شما می توانید از این غذا هم برای وعده های غذایی اصلی و هم به عنوان غذایی برای پذیرایی از مهمان ها .

- سالاد ماکارونی یکی از غذاهای پرکالری و حاوی موادغذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد؛ خصوصاً کودکان علاقه زیادی به این غذا نشان می دهند و شما می توانید از این غذا هم برای وعده های غذایی اصلی و هم به عنوان غذایی برای پذیرایی از مهمان ها در تولدها و دورهمی ها استفاده کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آف دکور، سس های مختلف زیادی در بازار موجود است که شما می توانید برای تهیه سالاد ماکارونی از آنها استفاده کنید و یا خودتان سس مایونز و انواع ادویه جات و غیره را با یکدیگر ترکیب کنید.

یکی از بهترین سس هایی که اکنون در بازار موجود است و برای تهیه سالاد ماکارونی می تواند مصرف شود سس رنچ می باشد که ترکیبی از سبزی خشک، سس مایونز و ادویه می باشد که هم به صورت آماده در بازار موجود است و هم خودتان می توانید آن را به راحتی تهیه کنید.

اگر هم ترجیح می دهید از همان سس مایونز به تنهایی در سالاد ماکارونی استفاده کنید مانعی ندارد و می توانید به اندازه دلخواه از سس مایونز استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز پخت و تهیه سالاد ماکارونی مرغ ساده و شیک

طرز پخت و تهیه سالاد ماکارونی مرغ ساده و شیک