مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-30اقتصادي

صحت عملکرد 2500 وسیله سنجش و توزین در همدان بررسی شد


مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون صحت عملکرد دو هزار و 481 وسیله سنجش و توزین در همدان شامل ترازوها، نازل سوخت مایع و باسکول، - بررسی و آزمون شده است.

محمد مددی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: به منظور اطمینان از صحت کار وسایل سنجش و توزین و جلوگیری از کم فروشی ناشی از عدم دقیق بودن عملکرد آنها، از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 481 وسیله سنجش و توزین شامل ترازوها، نازل سوخت مایع و باسکول، بررسی و آزمون شد.

مددی اظهار کرد: از تعداد دو هزار و 481 وسیله سنجش و توزین، 802 نازل سوخت مایع، 161 باسکول وسایل نقلیه چرخ دار جاده ای و یک هزار و 518 ترازو مورد بررسی و آزمون قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: موضوع اوزان و مقیاس شامل بررسی کیفیت کار، صحت عملکرد و رعایت استانداردهای سنجش در وسایلی از جمله انواع ترازو، باسکول ها و نازل های سوخت و نحوه استفاده صحیح از این وسایل توسط مردم است.

وی با بیان اینکه تمام اوزان و مقیاس ها و وسایل سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی، مشمول مقررات استاندارد اجباری است، گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در تدوین استانداردهای اوزان و مقیاس به روز است و سیستم اندازه گیری کشور متریک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت عملکرد 2500 وسیله سنجش و توزین در همدان بررسی شد

صحت عملکرد 2500 وسیله سنجش و توزین در همدان بررسی شد