مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 04:402020-07-30اقتصادي

اولین صادرات چمدانی زره و کلاه خود از قزوین


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قزوین از صادرات چمدانی محصولات تولیدی رشته زره بافی برای اولین بار در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید میثم حصاری معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: این محصولات شامل سه عدد زره، یک عدد کلاه ‍ خود و یک جفت  پَر از آثار تولیدی محمد اسماعیل حسنی هنرمند دارای نشان ملی  رشته زره بافی استان هستند که با هماهنگی سفارت جمهوری چک به مبلغ 400 دلار خریداری و به صورت چمدانی به این کشور صادر شده اند.

حصاری با اشاره به میزان صادرات صنایع دستی استان در سال گذشته اظهار کرد: در سال 98 محصولات صنایع دستی استان شامل شیشه و تراش شیشه، دستبافته‎های داری، سفال، زیورآلات سنتی و چرم به صورت چمدانی و یا از طریق گمرک به کشورهای هدف اعم از عراق، قطر، امارات، آلمان، هلند، روسیه، آمریکای جنوبی، آذربایجان، ترکمنستان و… به مبلغ بیش از شش میلیون دلار صادر شده و در حدود 20 هنرمند عرصه صنایع دستی استان در زمینه صادرات محصولات فعالیت دارند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قزوین خاطر نشان کرد: ایجاد بسته بندی مناسب برای محصولات صنایع دستی یکی از مهم ترین برنامه های معاونت صنایع دستی استان در سال جاری به شمار می رود که می تواند نقش موثری در رونق فروش محصولات و تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین صادرات چمدانی زره و کلاه خود از قزوین

اولین صادرات چمدانی زره و کلاه خود از قزوین