مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 04:302020-07-30اقتصادي

پوشش رایگان هزینه درمانی بیماری کرونا برای مسافران هواپیمایی امارات


ویروس کرونا، مهمان ناخوانده ای که این روزها تبدیل به یکی از وحشتناک ترین معضل های زندگی روزمره تمامی مردم جهان شده و کسی نیست که اسم آن بشنود و حس ناخوشایندی بهش دست ندهد.

- ویروس کرونا، مهمان ناخوانده ای که این روزها تبدیل به یکی از وحشتناک ترین معضل های زندگی روزمره تمامی مردم جهان شده و کسی نیست که اسم آن بشنود و حس ناخوشایندی بهش دست ندهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام الی گشت، با توجه به تاثیرات بدی که ویروس کرونا روی کسب و کارهای مختلف گذاشته، مجموعه های مختلف درصدد آن هستند تا راه حل های مختلفی را برای گذر از این بحران ارائه دهند.

صنعت گردشگری یکی از آن کسب و کارهای متاثر از ویروس کرونا بود و برای رفع این مشکل اقدام به ارائه طرح های مختلفی نموده است.

شرکت هواپیمایی امارات با اجرایی کردن طرح پوشش رایگان هزینه درمانی بیماری کرونا برای مسافران سعی در ایجاد حس اعتماد از دست رفته ی افراد را دارد تا بتوانند مجدد سفرهای خود را آغاز کنند و اقدام به رزرو بلیط هواپیما دوبی نمایند.

این طرح شرایطی دارد که در ذیل به شرح آن می پردازیم: .

کلیه مسافران محترم هواپیمایی امارات از مبدا ایران به تمامی مقاصد شبکه پروازی امارات (شامل ویزای توریستی یا دارای اقامت به مقصد دوبی و یا ترانزیت در دوبی) می بایست حداکثر 96 ساعت قبل از پرواز نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش رایگان هزینه درمانی بیماری کرونا برای مسافران هواپیمایی امارات

پوشش رایگان هزینه درمانی بیماری کرونا برای مسافران هواپیمایی امارات