مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 04:252020-07-30سياسي

نشست دوستی اساس خلقت و پایه زندگی از منظر شمس تبریزی برگزارمی شود


بیست و هفتمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی در 15 مرداد با سخنرانی احمد پاکتچی به «دوستی اساس خلقت و پایه زندگی از منظر شمس تبریزی» اختصاص دارد.

- بیست و هفتمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی در 15 مرداد با سخنرانی احمد پاکتچی به دوستی اساس خلقت و پایه زندگی از منظر شمس تبریزی اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئله همبستگی اجتماعی از جمله مسائلی است که نه تنها در فضای علوم اجتماعی معاصر مطرح است، بلکه از سوی صاحب نظران در کشور ما با حساسیت بیشتری بدان نگریسته می شود.

موضوع دوست بودن با یکدیگر در سطح زیست اجتماعی و دوست داشتن به مثابه مبنایی برای دست یافتن به همبستگی سازنده و پویا در جامعه، چند دهه ای است که در محافل علمی توجه صاحب نظران جهانی را به خود جلب کرده و نظریه هایی در این باره ارائه شده است.

بی تردید استفاده کردن از ظرفیت های تاریخی و میراث فرهنگی که یک جامعه از آن برخوردار است، می تواند راه های رسیدن به چنین همبستگی را هموارتر سازد و در بحث حاضر، در همین راستا، آموزه شمس تبریزی به عنوان یکی از ذخایر فرهنگی انتخاب شده است.

کوشش بر آن است تا محوریت دوستی به عنوان پایه زندگی اجتماعی و در عین حال اساس خلقت از دیدگاه شمس مورد بحث قرار گیرد و ابعاد مختلف مطرح سوی از سوی وی برای اثربخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دوستی اساس خلقت و پایه زندگی از منظر شمس تبریزی برگزارمی شود

نشست دوستی اساس خلقت و پایه زندگی از منظر شمس تبریزی برگزارمی شود