مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 19:152020-07-29اقتصادي

بررسی پرونده مالی درمانگاه دارالشفا قرچک در دستگاه قضایی


رییس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفا قرچک با اشاره به بروز برخی مشکلات مالی در این درمانگاه خیریه در زمان مدیریت سابق آن، گفت: بررسی و حسابرسی مالی درمانگاه ادامه دارد و در صورت اثبات جرم، - مبالغ اختلاس شده باید به درمانگاه خیریه بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن کهزادی، رییس هیأت مدیره این درمانگاه خیریه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که 40 سال است که در این درمانگاه به مردم خدمت رسانی می شود، ادامه داد: درمانگاه دارالشفا به اندازه یک بیمارستان 50 تخت خوابی به مردم شهرستان قرچک خدمات ارائه می دهد؛ مثلا در چهار ماه اول امسال، 17 هزار نفر در تمامی بخش های درمانگاه ویزیت شده اند.

کهزادی خاطرنشان کرد: درمانگاه دارالشفا در بحث کرونا و موج سوم آمادگی دارد تا به شهروندان خدمات ارائه کند.

17 تن از پرسنل درمانگاه به کرونا مبتلا شدند.

وی در خصوص بحث مشکلات مالی این درمانگاه، یادآور شد: جا دارد از دادستان شهرستان که به موضوع مسائل مالی درمانگاه ورود کرده، تقدیر کنیم که از حسابرسان خبره دادگستری برای حسابرسی درمانگاه استفاده کرده تا وضعیت مالی این درمانگاه را مشخص کنند.

وی در ادامه ادعا کرد: با شکایت اعضای هیأت مدیره درمانگاه، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و مدیرعامل قبلی درمانگاه در بازداشت به سر می برد و پرونده نامبرده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده مالی درمانگاه دارالشفا قرچک در دستگاه قضایی

بررسی پرونده مالی درمانگاه دارالشفا قرچک در دستگاه قضایی