مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 13:302020-07-29اقتصادي

سهمیه کارت سوخت خودروهای مفقودی می سوزد؟


مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: با توجه به بحران شیوع کرونا در کشور، سقف ذخیره کارت های هوشمند سوخت از 6 ماه به 9 ماه افزایش یافت.

- جی پلاس، مسعود رضایی درباره وضع کارت های هوشمند سوخت خودروهای عمومی و شخصی گفت: هم اکنون کارت سوخت ناوگان عمومی مانند وانت بارها و تاکسی ها حداکثر یک ماهه صادر می شود و به دست مالکان خودرو می رسد.

وی افزود: در ابتدا صدور کارت هوشمند سوخت تنها 40 روز طول می کشید، اما اکنون این فرآیند طولانی تر شده و تلاش ما این است که در سریع ترین زمان، این نیاز را پاسخ دهیم.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ادامه داد: تا به امروز 700 هزار کارت سوخت برای خودورهای شخصی صادر شده و در باجه های پستی باقی مانده که این مورد هم به دلیل شرایط شیوع کرونا در کشور به وجود آمده است.

رضایی گفت: با توجه به شرایط ویژه پیش آمده، سقف ذخیره کارت های هوشمند سوخت از 6 ماه به 9 ماه افزایش یافت و مالکان خودرو، از بابت حذف شدن ذخیره 9 ماهه خود نگرانی نداشته باشند.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، وی افزود: تنها ما در حوزه بنزین کارت سوخت نداریم، بلکه برای خودروهای گازوییل سوز هم کارت سوخت صادر می کنیم که کارت سوخت در حوزه گازوییل با توجه به اهمیت آن 20 روزه صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه کارت سوخت خودروهای مفقودی می سوزد؟

سهمیه کارت سوخت خودروهای مفقودی می سوزد؟