مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 12:552020-07-29حوادث

کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی با فروش خودروهای چپی


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سه کلاهبردار فروش خودروهای چپی خبر داد - رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران گفت: سه کلاهبرداری که با فروش خودرو های چپی و تصادفی 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی در این باره گفت: اوایل خرداد ماه سال جاری پرونده ای با موضوع کلاهبرداری در بازپرسی دادسرای ناحیه 18 تهران تشکیل و به دستور مرجع قضایی پرونده برای کشف و دستگیری متهمان پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: شاکی با حضور در پایگاه هشتم اظهار داشت، ششم خرداد ماه به قصد خرید یک دستگاه اپتیما به ارزش 8 میلیارد ریال به بررسی سایت های خرید و فروش پرداختم که به یک آگهی برخورد کردم و با توجه به وضعیت تعریف شده از خودرو قیمت آن را مناسب اعلام کرده بود و با مالک خودرو تماس گرفته و قرار گذاشتم در آدرس او خودرو را بازدید و در صورت فاقد ایراد بودن خودرو را بخرم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی در ادامه گفت، به آدرس مالک خودرو واقع در یافت آباد مراجعه کردم و پس از حضور در محل مشاهده کردم چند نفر تحت عنوان خریدار با لباس تعمیرکار در محل هستند و عنوان می کردند خریدار خودرو هستند و مرتبا از محاسن خودرو و اینکه قیمت بسیار منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی با فروش خودروهای چپی

کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی با فروش خودروهای چپی