مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 12:302020-07-29ورزشي

تغییرات در کادر فنی تیم های ملی ورزش های رزمی


مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون انجمن های ورزش رزمی از تغییرات در کادر فنی تیم های ملی رزمی و جذب روانشناس و متخصص تغذیه برای ورزشکاران تیم های ملی در شرایط کرونایی خبر داد.

- مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون انجمن های ورزش رزمی از تغییرات در کادر فنی تیم های ملی رزمی و جذب روانشناس و متخصص تغذیه برای ورزشکاران تیم های ملی در شرایط کرونایی خبر داد.

سید یاشار میردامادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها و لغو مسابقات آسیایی و جهانی در سال جاری سعی کردیم با اعمال یکسری تغییرات در برنامه های خود شرایطی را ایجاد کنیم تا ورزشکاران در شرایط کنونی آسیب زیادی نبینند و برنامه هایی که در اولویت قرار دارد را در راس کارهای خود قرار دهیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی ادامه داد: هدف گذاری اصلی ما در ابتدای امر تغییرات کادر فنی در تمام تیم های ملی ورزش های رزمی است و بحث دانش افزایی آنها در شرایط کنونی است.

همچنین تصمیم داریم قهرمانان گذشته خود را که در تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی حضور داشتند با حفظ آمادگی بدنی شان شرایطی را برای آنها فراهم کنیم تا با حضور روانشناس و متخصص تغذیه از نظر روانی کمترین آسیب در طی تعطیلی اردوها به آنها وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات در کادر فنی تیم های ملی ورزش های رزمی

تغییرات در کادر فنی تیم های ملی ورزش های رزمی