مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 12:302020-07-29سياسي

عباسقلی زاده : باید پاسخگویی سوالات نسل جوان باشیم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت:باید ابهامات جامعه را رفع کنیم و به بازبینی و تبیین آثار و اثرات دفاع مقدس بپردازیم و به سوالات نسل جدید پاسخ های قانع کننده و واقعی دهیم.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت:باید ابهامات جامعه را رفع کنیم و به بازبینی و تبیین آثار و اثرات دفاع مقدس بپردازیم و به سوالات نسل جدید پاسخ های قانع کننده و واقعی دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر عباسقلی زاده در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان آذربایجان شرقی بیان کرد: شهادت و مقاومت تنها راه برون رفت کشور از مشکلات عدیده سیاسی و اقتصادی است و ما این موضوع را در دوران سخت دفاع مقدس تجربه کرده ایم و باید به عنوان الگوی جهادی و رفتاری آن را به نسل های جدید معرفی کنیم.

وی ولایت در انقلاب، دفاع مقدس و عبور از فتنه ها را نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی برشمرد و گفت: این 41 سال را مدیون وجود پربرکت ولایت هستیم و باید تبعیت از ولایت که اوج آن در دفاع مقدس نمود یافت را به صورت منطقی و درست تشریح کنیم.

باید ابهامات جامعه را رفع کنیم و به بازبینی و تبیین آثار و اثرات دفاع مقدس بپردازیم و به سوالات نسل جدید پاسخ های قانع کننده و واقعی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسقلی زاده : باید پاسخگویی سوالات نسل جوان باشیم

عباسقلی زاده : باید پاسخگویی سوالات نسل جوان باشیم