مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 10:552020-07-29بين الملل

کنگره آمریکا به دلیل لیبی قصد تحریم روسیه و ترکیه را دارد


تعدادی از نمایندگان آمریکایی تلاش می کنند پیش نویس قانونی را ارائه دهند که از دولت دونالد ترامپ می خواهد تحریم هایی را علیه ترکیه و روسیه به دلیل نقش شان در تشدید درگیری ها در لیبی إعمال کند.

- تعدادی از نمایندگان آمریکایی تلاش می کنند پیش نویس قانونی را ارائه دهند که از دولت دونالد ترامپ می خواهد تحریم هایی را علیه ترکیه و روسیه به دلیل نقش شان در تشدید درگیری ها در لیبی إعمال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه العربیه، مجله آمریکایی فارن پالسی امروز (چهارشنبه) از این پیش نویس قانون پرده برداشت که در مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده شدن است و دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا را وادار می سازد تا تحریم هایی را علیه ترکیه و روسیه إعمال کند.

این به ویژه بعد از آن است که وزارت دفاع آمریکا هشدارهایی را نسبت به استقرار مزدوران خارجی در این منطقه ناآرام مطرح کرد.

قانون ثبات لیبی که پیش بینی می شود از سوی کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا طی روزهای آتی منتشر شود، تحریم های الزام آوری را بر این دو کشور طی شش ماه إعمال می کند که امکان بسیاری را برای لغو روادیدهای آمریکایی یا بلوکه کردن دارایی های افراد تحریم شده در بانک های آمریکایی فراهم می کند تا به روسیه و ترکیه اجازه ندهد کریدوری را بر فراز دریای مدیترانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آمریکا به دلیل لیبی قصد تحریم روسیه و ترکیه را دارد

کنگره آمریکا به دلیل لیبی قصد تحریم روسیه و ترکیه را دارد