مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 10:452020-07-29سياسي

اوقاف 50 هزار واحد مسکونی در اراضی وقفی برای مردم می سازد


سازمان اوقاف در تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی منعقد کرده، متعهد شده که تا 50 هزار واحد مسکونی را در اراضی موقوفه بسازد و به افراد واجد شرایط در «طرح اقدام ملی مسکن» تحویل دهد.

- سازمان اوقاف در تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی منعقد کرده، متعهد شده که تا 50 هزار واحد مسکونی را در اراضی موقوفه بسازد و به افراد واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن تحویل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، تفاهم نامه احداث 50 هزار واحد مسکونی در اراضی موقوفه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در محل این وزارتخانه منعقد شد.

سازمان اوقاف و امور خیریه در این تفاهم نامه متعهد شده است که با توجه به ظرفیت اراضی وقفی متصرفی، تا سقف 50 هزار واحد مسکونی از 400 هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن (مسکن ماندگار) در اراضی موقوفه ساخته شود؛ سازمان اوقاف همچنین متعهد شده است که احداث این واحدهای مسکونی تا 40 ماه آینده انجام شود.

وزارت راه و شهرسازی نیز متعهد شده تا تمامی مشوق ها در طرح اقدام ملی مسکن ، اعم از تسهیلات بانکی احداث و یارانه های مرتبط با این طرح را تخصیص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف 50 هزار واحد مسکونی در اراضی وقفی برای مردم می سازد

اوقاف 50 هزار واحد مسکونی در اراضی وقفی برای مردم می سازد