مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 10:352020-07-29سياسي

‍1400 رأس دام قربانی بین نیازمندان سمنانی توزیع می شود


دبیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان گفت: یک هزار و 400 رأس دام قربانی با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بین خانواده های زیرپوشش کمیته امداد توزیع می شود.

- فرج الله وفادار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با هدف ساماندهی قربانی ها و نذور عید قربان عنوان کرد: بالغ بر یک هزار و 400 رأس دام قربانی با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان و با هدف محرومیت زدایی بین خانواده های زیرپوشش کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وفادار افزود: کمیته امداد و آستان قدس رضوی هر دو با یک هدف که رسیدگی به محرومان و نیازمندان است، به انجام این کار خیر در عید سعید قربان اقدام کرده و این امر پسندیده یکی از عبادت های خاص و مورد توجه حضرت حق است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان تصریح کرد: دفاتر کانون های خدمت در کشور با قدرت تمام عزم خود را در خدمت به محرومان جذب کرده و امیدواریم به اهدافی که مدنظر است، برسیم.

وفادار با اشاره به انجام این عمل خداپسندانه در سال گذشته ادامه داد: این حرکت خیر صبغه یک ساله دارد و بازتاب خوبی در سال گذشته از خود بجا گذاشته که به عنوان یک الگو در کل کشور پیاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍1400 رأس دام قربانی بین نیازمندان سمنانی توزیع می شود

‍1400 رأس دام قربانی بین نیازمندان سمنانی توزیع می شود