مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 10:252020-07-29اقتصادي

85 واحد تولیدی مرغ گوشتی در شاهرود فعال است


فرماندار شاهرود بابیان اینکه جلوگیری از توزیع گوشت مرغ در خارج از استان در دستور کار است، گفت: 85 واحد تولیدی مرغ گوشتی در شاهرود فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه درمجموع 85 واحد تولید مرغ گوشتی در شاهرود فعال است، اظهار داشت: در روزهای اخیر گزارش های تخلف مبنی بر توزیع مرغ تولیدی این شهرستان در خارج از استان ارسال شده که باید از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت این امر به جد پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در جلسات قبلی این کارگروه مقرر شد سه واحد تولیدی مرغ بر اساس میزان دریافت نهاده های دامی، مرغ بین واحدهای فروش این شهرستان توزیع کنند، تصریح کرد: مغایرت هایی بین مرغ های تحویل داده شده و مجوزهای صادرشده وجود دارد که کسری آن منطقی نیست و باید بررسی شود.

فرماندار شاهرود با تأکید بر اینکه این واحدها مرتکب تخلف شده و مرغ های خود را در خارج از استان توزیع کردند، افزود: با مرغدارانی که سهمیه نهاده های دامی خود را در بازار آزاد می فروشند نیز باید برخورد جدی شود و از سوی مسئولان و ناظران جهاد کشاورزی روند تحویل و توزیع نهاده ها راستی آزمایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 واحد تولیدی مرغ گوشتی در شاهرود فعال است

85 واحد تولیدی مرغ گوشتی در شاهرود فعال است