مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 09:552020-07-29سياسي

12 طلبه خواهر بوشهری در غسل زنان فوت شده کرونایی مشارکت دارند


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر گفت: 12 طلبه خواهر بوشهری در غسل زنان فوت شده بر اثر بیماری کرونا مشارکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش شمار زنان فوت شده بر اثر ابتلاء به بیماری در استان بوشهر و کمبود نیرو برای تغسیل آن ها، 12 طلبه خواهر بوشهری در این زمینه مشارکت کردند.

وی بابیان اینکه در مقطعی با توجه به شمار اندک فوتی های زن ناشی از بیماری کرونا غسل آن ها توسط کارکنان آرامستان شهرداری ها انجام می شد تصریح کرد: افزایش شمار فوتی ها منجر شد تا طلبه های خواهر در اقدامی خیرخواهانه در این عرصه فعالیت خود را آغاز کنند.

اسماعیلی بیان کرد: فعالیت این گروه رایگان و در مناطق مختلف استان بوشهر صورت می گیرد به نحوی که تاکنون 20 فوتی کرونایی زن توسط طلبه های بوشهر تغسیل شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر غسل اموات مسلمان، هر سه مرحله از تغسیل بیماران کرونایی استان شامل غسل با آب های صدر، کافور و خالص به طور کامل انجام می گیرد.

اسماعیلی گفت: در یکی از مأموریت طلبه های خواهر تغسیل یک بانوی فوت شده ناشی از کرونا در خارگ بود که رنج و مشقت سفر دریایی را به جان خریده و در جزیره حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 طلبه خواهر بوشهری در غسل زنان فوت شده کرونایی مشارکت دارند

12 طلبه خواهر بوشهری در غسل زنان فوت شده کرونایی مشارکت دارند